Warunki sprzedaży

 


Zamówienia


Firma Meditronik prowadzi sprzedaż z magazynu własnego i na zamówienie.

Sprzedaż wysyłkową prowadzimy tylko na faktury VAT, tylko zarejestrowanym podmiotom gospodarczym posiadającym Regon oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP). Zakup na prywatną osobę jest możliwy tylko osobiście u nas w sklepie po wcześniejszym zamówieniu towaru.

Zamówienia prosimy składać w formie pisemnej: mailem, faksem lub pocztą. Zamówienie oprócz zamawianego towaru i ilości powinno zawierać:
  1. dane do faktury (nazwa, NIP i adres firmy- sprzedaż wysyłkowa tylko na firmy),
  2. adres wysyłkowy – jeżeli inny niż do faktury,
  3. imię, nazwisko i telefon osoby odpowiedzialnej za zamówienie,
  4. imię, nazwisko i telefon osoby do której ma trafić kurier,
  5. adres mailowy, na który wysyłany jest link potrzebny do śledzenia przesyłki.
Preferujemy zamówienia mailem z danymi wpisanymi w treści maila (forma załącznikowa .doc .xls itp opóźnia realizację).
Maile prosimy kierować na adres:
  1. office@meditronik.com.pl lub sklepwiertnicza@meditronik.com.pl – jeśli zamówienie lub zapytanie dotyczy asortymentu sieciowego lub komputerowego,
  2. elektronika@meditronik.com.pl – jeśli zamówienie lub zapytanie dotyczy potencjometrów, joysticków lub elementów elektronicznych.
Uwaga! Zapytanie lub zamówienie prosimy wysłać tylko na jeden adres mailowy! Mail wysłany na wszystkie adresy trafi do spamu.

Towar wysyłamy UPS-em za pobraniem – koszt 24,00 zł* + VAT lub możemy wystawić fakturę proforma i wysłać towar po otrzymaniu wpłaty. W takim wypadku koszt wysyłki UPS-em to 19,00 zł* + VAT.
* tylko przy wysyłce na firmę na adres z faktury i na fakturę VAT

Towar z magazynu wysyłamy tego samego lub następnego dnia; towar, którego nie mamy aktualnie w magazynie – zgodnie z ofertą lub uzgodnieniami. Fakturę VAT umieszczamy pod listem przewozowym.

Uwaga: Wysyłki na kwotę poniżej 100,00 zł brutto tylko po przedpłacie.

Minimalna wartość zakupu w naszej firmie przy odbiorze osobistym wynosi 25,00 zł netto, przy sprzedaży wysyłkowej 50,00 zł netto. Przy zakupach poniżej tych kwot doliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10,00 zł netto.

Osoby składające zamówienie faksem mogą skorzystać z poniższego formularza zamówienia:

Pobierz formularz zamówienia (.pdf, 38KB).

 


OBSŁUGA SPRZEDAŻY


Większość oferowanych przez Meditronik produktów znajduje się w ciągłej sprzedaży. W przypadku sprzedaży na zamówienie, dostawy realizujemy przeciętnie w ciągu 1 do 2 tygodni od złożenia zamówienia. Dokładny termin realizacji dostawy określamy przy przyjęciu zamówienia. Odbiór własny z magazynów firmy Meditronik od poniedziałku do piątku w godzinach 8.40-16.20, wysyłkowo za pośrednictwem firm kurierskich (UPS (patrz koszty transportu), DHL/SERVISCO, TBA,…) lub za pobraniem. Warunkiem wysłania towaru jest przedstawienie dowodu zapłaty za towar. Koszt przesyłki pokrywa odbiorca. Towar jest dostarczany bezpośrednio do odbiorcy w ciągu 1 do 3 dni.

Aktualnie prowadzimy sprzedaż wysyłkową wyłącznie dla podmiotów gospodarczych. Zakup na prywatną osobę jest możliwy tylko osobiście u nas w sklepie po wcześniejszym zamówieniu towaru.



CENY

 


Ceny podane na stronie www.meditronik.com.pl wyrażone są w PLN lub w walucie zagranicznej i nie obejmują podatku VAT. Sprzedaż prowadzona jest w PLN po przeliczeniu według tabeli PEKAO SA dewizy sprzedaż z dnia wystawienia faktury.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez wcześniejszej zapowiedzi.

 

PŁATNOŚCI

 


Akceptowane przez nas formy płatności to gotówka, karta płatnicza VISA, MASTER CARD itp. (minimalna kwota przy płatności kartą wynosi 50 PLN netto) oraz przelew zrealizowany przed odbiorem lub wysyłką towaru. Stałym, rzetelnym odbiorcom umożliwiamy przedłużoną płatność na warunkach ustalanych bezpośrednio z zainteresowaną stroną. Przelewy prosimy kierować na konto:

       Meditronik Sp. z o.o., ul.Wiertnicza 129, 02-952 Warszawa
       BNP Paribas Bank Polska S.A.  41 1750 0009 0000 0000 0283 0884

    Pobierz formularz wniosku o nadanie limitu kredytowego (.pdf, 47 KB).

W przypadku płatności z odroczonym terminem wymagamy wypełnienia powyższego wniosku kredytowego, a następnie po przedłożeniu podstawowych dokumentów firmy, podpisujemy umowę kredytową i wymagamy złożenia podpisanego weksla in blanco.

    Dlaczego nie należy obawiać się weksla in blanco(.pdf, 454 KB).



GWARANCJA I RĘKOJMIA

 


1. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta, dystrybutora lub Sprzedawcę.
3. Standardowo produkty wystawione w Sklepie objęte są 12 miesięczną gwarancją za wyjątkiem określonych akcesoriów. W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących gwarancji Użytkownik może skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: sklepwiertnicza@meditronik.com.pl
4. Dowodem gwarancji jest faktura zakupu oraz opakowanie fabryczne lub zastępcze urządzenia (formularz RMA do pobrania poniżej, w sekcji Reklamacje i zwroty).
5. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą jest wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Wyłączenie rękojmi nie dotyczy umów sprzedaży zawieranych z Przedsiębiorcą-Konsumentem.
6. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą-Konsumentem z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Przed odebraniem każdej przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie towaru nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zaś trzeba zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłce. W przypadku kiedy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, uprasza się o jej nieprzyjmowanie i w obecności kuriera, o sporządzenie protokołu szkody oraz skontaktowanie się niezwłoczne ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.



REKLAMACJE I ZWROTY


1. Reklamacje dotyczące niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem muszą być zgłoszone w ciągu 5 dni roboczych od chwili otrzymania przesyłki.
2. Uwzględniamy reklamacje jakościowe uzasadnione niezgodnością rzeczywistych parametrów z parametrami katalogowymi.
3. Reklamacji nie podlega towar uszkodzony w wyniku wadliwego montażu lub instalacji.
4. Pełnowartościowy towar nie podlega zwrotowi.
5. Jedynie w uzasadnionych przypadkach możemy uwzględnić zwrot towaru w terminie do 5 dni roboczych od daty zakupu. Koszt zwrotu – 5% wartości netto – ale nie mniej jak 30 pln netto.

    Pobierz formularz RMA (.pdf, 72KB).  



DOKUMENTACJA TECHNICZNA

 


Dysponujemy dokumentacją techniczną oferowanych przez nas części elektronicznych i komputerowych, w tym pełną informacją dotyczącą produktów firm, które reprezentujemy. Nabywca może uzyskać odpłatnie karty katalogowe zakupionych części.



WYPOŻYCZENIE SPRZĘTU

 


Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu znajdującego się w naszej ofercie. Warunkiem wypożyczenia towaru jest wniesienie pełnej opłaty za towar oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 30,00 PLN brutto. Opłata manipulacyjna jest zwracana w przypadku zakupu testowanego produktu. Zwracany towar musi być w stanie idealnym, w oryginalnym opakowaniu. Pozostałe warunki wypożyczenia określane są indywidualnie z zainteresowanym.